راز زنده ماندن
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 182
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1

بازهای رایانه ای
بازی های رایانه ای




راز زنده ماندن

 

Telltale Games تنها استودیوی بازیسازی ای نیست که از روی مجموعه The Walking Dead بازی خلق می کند. در حالیکه آن ها توانستند این عنوان را بسیار معروف و محبوب کنند، استودیوی Terminal Reality نیز در حال ساخت یک بازی اول-شخص بر اساس این مجموعه تلویزیونی است که از شبکه AMC پخش می شود. بازیکنان در این بازی، نقش داریل دیکسون (Daryl Dixon) را ایفا می کنند که همیشه در این سریال یک Crossbow به همراه دارد. او تنها نیست و برادرش مرل (Merle) نیز در کنارش حضور دارد. این دو برادر تلاش می کنند تا در دنیای بازی زنده بمانند و به همین دلیل، سعی در مبارزه با زامبی ها دارند.

داستان چند ماه قبل از اینکه ماجراهای سریال آغاز شود، رخ می دهد. سازندگان کاری کرده اند که بازیکنان به این موضوع پی ببرند که هدف در Survival Instinct زنده ماندن است. در این بازی می توانید از سلاح و تجهیزات مختلفی استفاده کنید، اما باید یادتان باشد که کدام یک از آن ها باعث زنده ماندنتان خواهد شد. این بازی نشان می دهد که در یک دنیای آخر الزمانی که Walkerها تمام آن را فرا گرفته اند، به چه شکل باید بدون صدا آن ها را از بین برد و به قسمت های مختلف سفر کرد. یک حرکت اشتباه باعث می شود تا با گله ای از Walkerها روبرو شوید. آن ها تنها با دیدن، به سمت شما نخواهند آمد، بلکه می توانند شما را حس کرده و بوی شما را تشخیص دهند.

اگر سر و صدای زیادی تولید کنید یا روی خرده شیشه ها راه بروید، آن ها متوجه حضور شما خواهند شد. Walkerها می توانند به راحتی شما را به تله بیندازند و از بین ببرند. در SI همیشه در حال حرکت کردن هستید که باید با دقت و برنامه ریزی باشد. قرار داشتن در مکانی که فکر می کنید امن است، در حقیقت Walkerها را به آنجا می کشاند. نباید بیش از اندازه در جایی قرار داشته باشید. خود بازی به این موضوع اشاره می کند که هیچ جایی امن نیست! شهرهایی که قبلاً محل سکونت انسان های زنده بودند، اکنون به خانه Walkerها تبدیل شده است. در طول مسیر، جسدهای زیادی را روی زمین خواهید دید. مشخص نیست که کدامشان هنوز زنده و کدام تبدیل به Walker شده است. سیستم خودکاری برای این قسمت طراحی شده که باعث می شود شما نتوانید انسان های زنده را در بین Walkerها تشخیص دهید. اگر احتیاط نکنید، آن ها به سرعت شما را محاصره خواهند کرد. برای کشتن یک Walker حتماً باید سر او را مورد هدف قرار داده و متلاشی کنید.

ضربه زدن به پاها و سایر اعضای بدن، باعث کندی در حرکتشان می شود، اما آن ها را از بین نمی برد. اگر شما را بگیرند، باید سریعاً دکمه هایی که روی صفحه ظاهر می شوند را فشار دهید تا بتوانید خود را خلاص کنید. اگر تمام دکمه ها را درست فشار دهید، می توانید آن Walker را درجا از از بین ببرید. اما حالت کلی بازی به شکلی طراحی شده که نمی خواهید زیاد درگیر شوید و حالت مخفی-کاری لذت بیشتری به شما خواهند داد. در حالیکه در بازی پیشروی می کنید به بازماندگانی برمی خورید که می توانید آن ها را به تیم خود اضافه کنید و هم می توانید آن ها را به حال خود بگذارید. همچنین انتخاب هایی را پیش روی شما قرار می گیرند که شامل انتخاب مسیر برای ادامه بازی است. آیا راه امنی را انتخاب می کنید یا یک راست به دهان Walkerها پا می گذارید؟




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







شنبه 3 فروردين 1392برچسب:, :: 1:36 :: نويسنده : ali